09 مهر 1403
logo

مرکز تحقیقات ویروس شناسی بالینی

دانشگاه علوم پزشکی تهران

ارتباط با صنعت

 

معرفی دپارتمان

 

با توجه به صدور بخشنامه ها و آیین نامه های متعدد در سالیان اخیر در خصوص لزوم ارتباط مجامع و مراکز تحقیقاتی با بخش صنعت، از سال 1400 بخشی تحت همین عنوان در مرکز تحقیقات ویروس شناسی بالینی آغاز به فعالیت نموده است. اگرچه تاکنون دستاورد خاصی عاید مرکز نگردیده، لیکن بعد از  3 مورد تلاش ناموفق که به دلیل عدم تجربه اساتید مرکز و عدم آشنایی آنان با قوانین و آیین نامه های جاری کشور بوده است. در نظر است تا در طول 5سال آینده با عقد قرارداد با صاحبین حرف و مشاغل در زمینه های ذیل موفق به جذب بودجه، کار آفرینی و اخذ مالکیت معنوی برای اختراعات نایل گردیم (جدول شماره 3):

الف. ارتباط با موسسات آموزشی خصوصی برای برگزاری کارگاه ها و کلاس ها جهت ارائه اموزش های تئوریک و عملی (کارورزی)، دوره های توانمندی

ب. برگزاری وبینار های تخصصی با گروه های پزشکی همراه با کسب امتیاز بازآموزی

ج. ارتباط با صنعت کیت سازی در حوزه تشخیص بیماری های عفونی. ( در این عرصه فعالیت هایی در دست انجام است که امید میرود به زودی گشایشی در این زمینه پدید آید)

د. ارتباط با آزمایشگاه های خصوصی و تشخیص طبی برای انجام خدمات کنترل کیفی

در زمان نگارش این گزارش پروپوزالی تحت عنوان " ارائه مشاوره علمی و خدمات آموزشی مبتنی بر دانش روز به موسسات آموزشی برای دانشجویان واساتید". در مورد بند اول اشاره شده در بالا به دفتر ارتباط با صنعت ارسال گردیده و تحت بررسی در حوزه کارشناسی می باشد.

 

اعضای دپارتمان از چپ به راست

 

 

 

 

 

 

رئیس دپارتمان: آقای ایمان رضایی ازهر

مسول کمیته آموزش: آقای محمدمهدی خسروی نیا

مسول کمیته پژوهش: آقای امید قلی زاده

 

 

 

 

 

 

 

متن استاتیک شماره 1308 موجود نیست